Persbericht - Gent - brand in appartement

Gisterennamiddag ontstond brand in een appartementsgebouw in Dobbelslot in Gent. Een appartement gelegen op de derde verdieping brandde volledig uit. Er was niemand in dit appartement aanwezig. Er vielen geen gewonden.

Het parket stelde een branddeskundige aan om de precieze oorzaak van de brand te onderzoeken. Uit de eerste bevindingen van de deskundige blijkt het om een accidentele brand te gaan, ontstaan door een technisch defect aan een tv-toestel.

An Schoonjans, persmagistraat parket Oost-Vlaanderen